"תירגעי, זה רק אני, תיפתחי"

10 פבר

שכנעת אותי עם הסיפורים, אז מצרפת גם את שלי.
בהריון, כידוע, הולכות הרבה פעמים לרופאים. הגעתי לרופא הקבוע שלי, שבאופן כללי ידוע כאדם ציני ובסה"כ זה מתאים לי, אבל לפעמים צריך גם לדעת לסתום. עליתי על הכסא והרופא רצה לבדוק פתיחה כי היו לי צירים. הייתי לחוצה וכאב לי, והוא פשוט התחיל ללחוש לי להירגע, משהו בסגנון 'תירגעי, זה רק אני, תיפתחי' (מלשון להיפתח, לא לפתוח).
מיותר לציין כמה שזה גרם לי להרגשה רעה, להרגשה של הטרדה מינית ממש. בעיקר כשהפנים שלו נמצאות במקום כל כך קרוב לאזור כל כך אינטימי שלי.

2 תגובות to “"תירגעי, זה רק אני, תיפתחי"”

  1. שרון פברואר 11, 2012 בשעה 10:19 am #

    ככל שאני קוראת יותר סיפורים מכיסא הגניקולוג, ככה אני מגיעה למסקנה שגברים זה עם ממש טיפש. אבל ממש :-).

Trackbacks/Pingbacks

  1. לעבוד בפמיניזם « האחות הגדולה - פברואר 12, 2012

    […] "תירגעי, זה רק אני, תיפתחי" (בבלוג של שרון אורשלימי, FEMINISTVISTABULLITIS) […]

להשאיר תגובה

