הפעם הראשונה

22 פבר

אני בטוחה שתקבלי הרבה חוויות רעות כתגובה לבקשה שלך, אני דווקא רוצה לספר על רגע קטן שזכור לי כחיובי:
בגיל 20 ומשהו הלכתי אל הגניקולוגית שלי לעשות בדיקת אולטרסאונד, לא זוכרת לאיזו מטרה.
בשלב כלשהו היא שאלה אם קיימתי יחסים וכשאמרתי שעדיין לא, היא אמרה: "אוי, כשתעשי את זה זה יהיה כל כך נפלא!" בעיניים נוצצות וחיוך גדול. זה היה מקסים בעיניי.

אגב, כמה שנים אח"כ יצא לי להגיע אליה לבדיקה בליווי אמא שלי (!) שנכנסה איתי בגלל דלקת גרון שמנעה ממני לדבר.
באותה פגישה היא שוב שאלה את השאלה הנ"ל, ואמרתי שכן, אני מקיימת יחסים – וזה כשאמא שלי בחדר עדיין לא ידעה על זה עד אותו רגע. פאדיחה…

2 תגובות to “הפעם הראשונה”

Trackbacks/Pingbacks

  1. קולות של תודעה « האחות הגדולה - פברואר 23, 2012

    […] לפני נציבות שירות המדינה, שעל פי הפרסומים הופעל עליה. הפעם הראשונה (בבלוג של שרון אורשלימי, FEMINISTVISTABULLITIS) הגיע הזמן שנשים […]

  2. עטרה ליושנה? « האחות הגדולה - פברואר 26, 2012

    […] הפעם הראשונה , שני סיפורים קצרצרים (בבלוג של שרון אורשלימי, FEMINISTVISTABULLITIS) […]

להשאיר תגובה

