שני סיפורים קצרצרים

24 פבר

הסיפור היחיד שאני זוכר שגם קרה לי.
חצי שנה אחרי שנולדה התינוקת , הלכה אישתי לגניקולוג לביקורת. באתי גם אני והבאתי איתי את הילדה.
"טוב," אמר הגניקולוג "אם זה מה שיצא ,כדאי שתעשו עוד עשרה."

גניקולוג אחד אמר לפני כמה שנים את זה:
הוא: את נשואה?
אני: לא
הוא: עדיין לא. יש לך ילדים?
אני: לא
הוא: עדיין לא

תגובה אחת to “שני סיפורים קצרצרים”

Trackbacks/Pingbacks

  1. עטרה ליושנה? « האחות הגדולה - פברואר 26, 2012

    […] הפעם הראשונה , שני סיפורים קצרצרים (בבלוג של שרון אורשלימי, FEMINISTVISTABULLITIS) […]

להשאיר תגובה

