"היא ממש צעקה עליי 'את שוברת לי את האצבע'"

28 אפר

ראשית, יוזמה מבורכת! מדהים לקרוא את הסיפורים של אחרות.

ולסיפור שלי: כשהייתי חיילת, הלכתי בפעם הראשונה לרופאת נשים, כזו שכל החיילות הולכות אליה (לא זוכרת כבר איך בוחרים את הרופאים כשאת בצבא..). הגעתי אליה לבד, כולי מפוחדת, לא סיפרתי לאף אחד על הביקור. הגעתי אליה כי רציתי מרשם לגלולות. כשנכנסתי, היא הייתה בטלפון. אמרה לי לשבת, להתפשט, והיא כבר מגיעה. לא אמרה לי שיש אפשרות להתכסות אם יהיה לי נוח יותר.

כשהתחילה הבדיקה, היא ניסתה להכניס אצבע. מרוב פחד הייתי כל כך מכווצת שהיא ממש צעקה עליי "את שוברת לי את האצבע" תוך שהיא ממשיכה לנסות ולהחדיר אותה.  היא גם שאלה אותי אם אני בתולה, וכשאמרתי שכן שאלה איך אני חושבת שאני אצליח לשכב עם גברים אם אני כל כך לחוצה ולא מצליחה לשחרר…

בהמשך כמובן היא דחפה לי מכשירים שונים ומשונים, בלי להסביר לי מה היא עושה, למה, וכו'.  טרואמה איומה!

בהמשך כבר הייתי אצל רופא נשים מקסים ומכבד ושנים אחר כך עברתי לארה"ב וכאן יש לי רופאת נשים פשוט מדהימה! אני חושבת שהטיפול שלהם כל כך מחדד עד כמה הגניקולוגית ההיא הייתה איומה.


תגובה אחת to “"היא ממש צעקה עליי 'את שוברת לי את האצבע'"”

Trackbacks/Pingbacks

  1. עצמאות « האחות הגדולה - אפריל 28, 2012

    […] "היא ממש צעקה עליי 'את שוברת לי את האצבע'"( בבלוג של שרון אורשלימי, FeministVistabullitis) […]

כתיבת תגובה

