פוסט חיובי מכסא הגניקולוגית: והפעם עם שמה של הרופאה

29 מאי

כל פעם שאני קוראת פה פוסט של בחורה שמתארת את חוויותיה על כסא הגניקולוג אני מודה על מזלי הטוב אבל בעצם אני צריכה להודות לדוקטור אסתר יפה. דר' יפה היא רופאת הנשים שלי והיא חסכה ממני לחלוטין את כל חוויות העלבון, הניכור והכאב שתוארו כאן בשבועות האחרונים. היא מקצועית, עדינה ונעימה. תמיד מכבדת, מקשיבה ומוכנה להסביר ולענות על כל שאלה. היא באמת משתדלת לעשות את הבדיקה כמה שפחות כואבת ותמיד מסבירה מה היא עושה ומתריעה אם זה עלול לכאוב. לי באופן אישי זה ממש חשוב ועוזר, הכנה נפשית זה כבר חצי עבודה…

מספר פעמים שאלתי אותה בנוגע להשלכות והכרחיות של בדיקות והתייעצתי בנוגע לאופציות טיפוליות. תמיד קיבלתי מענה מפורט וסבלני ומצאתי נכונות להסביר ולענות על שאלות. הרגשתי שהיא מספקת לי את כל העובדות ושיש לי חלק בהחלטות טיפוליות. אין הרבה רופאים או אנשים בכלל שיש להם נכונות וסבלנות להקשיב ולהסביר כמו דר' יפה וזה שווה זהב.

קצת חבל לי שהפוסט הזה קצר, אבל באמת שאין לי יותר מה להוסיף היא פשוט מצוינת!!! אז תודה מקרב לב דוקטור יפה, עברתי עיר אבל אין שום סיכוי שאני מחליפה רופאה! (הרופאה מקבלת בירושלים)

תגובה אחת to “פוסט חיובי מכסא הגניקולוגית: והפעם עם שמה של הרופאה”

Trackbacks/Pingbacks

  1. אין גבול « האחות הגדולה - יוני 3, 2012

    […] פוסט חיובי מכסא הגניקולוגית: והפעם עם שמה של הרופאה (מניפסקס פמיניסטי) […]

כתיבת תגובה

