"איך אני מקיימת יחסים עם בעלי אם ככה אני מכווצת וסובלת?"

2 יונ

לפני כעשרים שנה הגעתי לרופא נשים שהמליצו עליו חברות, למרות שעות הקבלה ההזויות שלו (עבד עד 12 בלילה) נאמר שהרופא מקצועי ומצוין. טופלתי אצלו בערך כשנתיים בהן עברתי בדיקות שגרתיות ואף אירוע גניקולוגי. מיותר לציין שבדיקה גניקולוגית ממש גורמת לאי נוחות ולהתכווצויות, והנבדקת רק מחכה שזה יגמר.

בתחילת ההריון השלישי לי באחת הבדיקות המאוחרות בלילה הרופא פנה ואמר לי מדוע אני מתכווצת ככה, ואיך אני מקיימת יחסים עם בעלי אם ככה אני מתכווצת וסובלת. ברור שלא עניתי לו. הבדיקה הסתיימה וחזרתי המומה הביתה. מיד החלפתי אותו למרות שהייתי באמצע ההריון ומאז אני אצל אותו רופא שמאוד מקצועי ואינו מעיר הערות שאינן שייכות לטיפול עצמו.

משיחות שהיו לי עם חברות לאחר הרבה שנים התברר שהרבה נשים עזבו אותו, אבל ברור היום שכמו שיש נשים שעוזבות יש צעירות ונשים חדשות שעלולות להיפגע מהתייחסות כזו.

5 תגובות to “"איך אני מקיימת יחסים עם בעלי אם ככה אני מכווצת וסובלת?"”

  1. נועה יוני 2, 2012 בשעה 5:00 pm #

    לאור כל הסיפורים המבאסים כל כך על גניקולוגים אני רק רוצה לציין את הגניקולוגית המ-ה-מ-מ-ת שלי, שמזהירה אותי שהמפסק (הדבר הזה שנראה כמו מקור של ברווז) הולך להיות קר וכשהיא מתבוננת היא קודם כל מברכת לשלום את צוואר הרחם שלי!

    • שרון אורשלימי יוני 2, 2012 בשעה 5:02 pm #

      אשמח לקבל את שם הרופאה…

      • נועה יוני 2, 2012 בשעה 9:32 pm #

        שמה ד"ר קלאריס נהרי, והיא עובדת ברעננה, הבעיה היחידה היא שמשום שהיא נהייתה כל כך מבוקשת- ובצדק רב יש לציין- צריך לקבוע תור הרבה זמן מראש…

      • שרון אורשלימי יוני 3, 2012 בשעה 7:11 am #

        כבר שמעתי עליה והיא נכנסת לרשימה המומלצת שלי… תודה!

Trackbacks/Pingbacks

  1. אין גבול « האחות הגדולה - יוני 3, 2012

    […] […]

להשאיר תגובה

