"רופא לא מבין למה יורדות לי דמעות"

14 יול

רופא: את בתולה?
אני: אממ…
רופא: לא מבין (מבטא רוסי, אגב, לשם ההמחשה), בתולה או לא בתולה?
אני: (פאוזה) נאנסתי. אבל זה היה מזמן.
רופא: המממ.

*בלי להסס, מכניס את המכשיר של ה"לא-בתולות". אני מתה מכאבים, מרגישה נאנסת שוב.

רופא לא מבין למה יורדות לי דמעות.

2 תגובות to “"רופא לא מבין למה יורדות לי דמעות"”

  1. דבי יולי 14, 2012 בשעה 6:09 pm #

    קרה לי משהו מאוד דומה…… וכל כך חשוב השיתוף הזה. השיתוף הזה עוזר לי להבין שזה קורה גם לאחרות וכך להבין מה קרה לי בעצם… חשוב שנמשיך לספר, לכתוב, לשתף. חשוב שנכתוב את ה HERSTORY שלנו הנשים, לכתוב למעננו ולמען בנותינו. חשוב שנעלה דברים למודעות שלנו ולמודעות החברתית, בייחוד עכשיו כששם המשחק בעולם הוא מחאה ושיתוף ברשת והעלאת המודעות לכוחנו כפרטים וכקבוצות. בהצלחה לנו!

Trackbacks/Pingbacks

  1. דין וחשבון « האחות הגדולה - יולי 17, 2012

    […] "רופא לא מבין למה יורדות לי דמעות" (מניפסקס פמיניסטי) […]

להשאיר תגובה

