"היה יותר חכם אם לא היית מקיימת יחסי מין בלילה שלפני הביקור שלך אצל הגיניקולוגית"

3 אוג

לאחר שמונה חודשים של נישואין, בהם סבלתי רק בהתחלה מכאבים בעת החדירה, הכאבים חזרו אליי אך הפעם לא באופן רצוף ולא בכל פעם בה קיימתי יחסי מין עם בעלי.  ובכל זאת, כאבים מידי פעם זה לא נעים וזה יכול להיות מדאיג, במיוחד שאני בחורה שהחלה לקיים יחסי מין לראשונה רק אחרי נישואין, ובמיוחד שאני לא בעלת עניין או מידע רב ביחסי מין ובכל מה שסובב נושא זה. עוד בטרם שקבעתי תור אצל אותה רופאה אליה פניתי לאחר נישואיי כדי לוודא שהכל תקין אצלי, הייתה לי תחושה שהכאבים קשורים אך ורק לרמת המוכנות לחדירה בה אני נמצאת לפני החדירה, אחרת איך אפשר להסביר שלא תמיד כואב לי?? אבל אמרתי שבכל זאת, אלך לרופאה ליתר ביטחון.

למען האמת הביקור הראשון אצל הרופאה שהיה, כפי שציינתי, בסמוך לנישואיי, לא היה חם במיוחד ולא בלטו בו כישוריה של הרופאה ביחסי אנוש אבל זה היה סביר וסובל ביקור נוסף.

"תורידי את המכנסיים והתחתונים" היא אמרה, הורדתי. "תפתחי את הרגליים, עוד טיפה, אוקיי". אני רואה את אותו צינור פלסטיק שהחדירה אליי בפעם הקודמת מבלי הודעה מוקדמת ומבלי מתן הסבר על כך שזה הולך לכאוב, על אף, שלהזכירכם, הגעתי אליה כמה ימים לאחר נישואיי כלומר שחיי המין שלי היו עוד ממש בתחילתם.  היא החדירה את הצינור עוד הפעם, וגם כן בגסות ומבלי התחשבות בכך שסיבת הגעתי אליה היא כאבים בחדירה. ולהלן השיחה שהתנהלה ביני לבינה:

היא: "מתי יחסי מין?"

אני: "סליחה?"

היא: "כלומר, מתי שכבת בפעם האחרונה עם בעלך?"

אני: "אתמול בלילה".

היא: "טוב, אני לא רואה כל סימן אדום שהוא, אבל אני כן רואה שיש הפרשות צהובות, אז אני לא יודעת אם זה כתוצאה מהיחסי מין, או כתוצאה מדלקת שיש לך. אבל היה יותר חכם אם לא היית מקיימת יחסי מין בלילה שלפני הביקור שלך אצל הגניקולוגית". 

אני: "טוב, לא חשבתי על זה כי לא ידעתי שבשני המקרים יש הפרשות דומות".

היא: "בכל מקרה, אני לא יודעת להגיד לך מה המקור של ההפרשות האלה אבל אני חוזרת, היה יותר חכם אם לא היית מקיימת יחסי מין בלילה שלפני הביקור שלך אצל הגניקולוגית".

אני: שתיקה.

היא: "בכל מקרה, אתן לך גלולות לארבעה ימים, קחי אותן ואם את עדיין סובלת מכאבים בחדירה תחזרי אליי".

היא אמרה לי לאחר הבדיקה שזה יכול להיות ספציפי למקרים מסוימים בהם הנרתיק לא היה מספיק רטוב (מה שאני בדיוק חשבתי לפני שבאתי אליה) אבל היא כפי שאמרתי, לא יכולה להבטיח כלום.

שתבינו, את כל השיחה, כל השיחה, היא ניהלה איתי מבלי להרים את העיניים אליי, מבלי להגיד מילה אחת שתרגיע אותי ועוד היא חוזרת על טענתה בדבר חוסר החוכמה שהיה במעשה שעשיתי.

מאיפה לעזאזל אני אמורה לדעת שלשניהם יש אותן הפרשות? מאיפה לעזאזל אני יודעת שעשר שעות לאחר קיום יחסי המין נשארות הפרשות עמוק עמוק בתוכי?? מאיפה אני יודעת שהיא עלולה להתבלבל? היא לא ראתה במחשב שלה שזו הפעם השנייה שאני עושה ביקור אצלה? היא לא זוכרת שאני נשואה טרייה, ושבאתי אליה עם אפס מידע? בשביל מה היא שאלה אותי בפעם הראשונה מה אני עושה בחיים ורשמה בתיק האישי שלי שאני עורכת דין? עורכות דין לא מספיק "חכמות" בעיניה?

על כל הדברים האלה חשבתי כשירדתי במעלית לחניון ביציאה החוצה, וכעסתי על עצמי שלא אמרתי לה את כל מה שעלה בראשי מיד כשיצאתי מהמרפאה שלה, אבל שני דברים ידעתי והבטחתי לעצמי: לעולם לא אחזור לרופאה הזו, ולעולם לא אסבול ואשתוק לדברים דומים שייאמרו לי בעתיד.

ואציין, כסוף שמח לסיפור, שבאותו לילה קיימתי יחסי מין עם בעלי וזה לא כאב.

3 תגובות to “"היה יותר חכם אם לא היית מקיימת יחסי מין בלילה שלפני הביקור שלך אצל הגיניקולוגית"”

  1. ליאור גל-כהן אוגוסט 4, 2012 בשעה 6:36 am #

    כמה חשוב לדבר על דברים שבדרך כלל לא. מחזקת ידייך.
    ידיי שלי התחזקו פעם כשנכנסתי לגניקולוגית (כן, מעדיפה אישה) שהתנהגה בחוסר סבלנות. ישבתי מולה, בדקתי רגע מה קורה איתי ואמרתי לה: "את לא נעימה לי, אני לא רוצה שתבדקי אותי". קמתי והלכתי.
    כי מגיע לי יותר! מגיע לנו יותר!!

    • נועה אוגוסט 4, 2012 בשעה 9:10 pm #

      ולי פעם אמר גניקולוג:"את רוצה את האמת או שאת רוצה שאני אגיד לך מה שיהיה לך נעים לשמוע?אנחנו הרופאים יודעים להשתיל לב ולאחות עצמות אבל אנחנו לא יודעים לרפא פטריה אצל נשים, כך שכנראה תסבלי מזה מעכשיו עד סוף החיים.לא נעים ואין מה לעשות"

Trackbacks/Pingbacks

  1. חשופות « האחות הגדולה - אוגוסט 5, 2012

    […] […]

כתיבת תגובה

